2 Aralık 2013 Pazartesi

Kapalı Annem

Mrb sex-hikayelerimizi.blogspot.com okuyucuları.ben anadolunun bir ilinde yaşamaktayım adım mehmet.burdaki hikayeleri okuduktan sonra bende annemle başımdan geçen bir hikayemi sizinle paylaşmak istedim bu olay bundan 1 sene önce başladı ve halen ara sıra fırsat buldukça aynı anları yaşamaktayız.neyse ben hemen hikayeme geçeyim.ben eşim annem babam ve bende 7 yaş küçük kardeşim ali ile ile aynı evde yaşamaktayız.eşim çok istemesine rağmen maddi imkanımız el vermediği için ailemden ayrılıp kendi başıma ev kuramadım zaten iyikide kuramamışım:)


annem ile babam görücü usulü ile evlendikleri içi genelde bizim evde annem ile babam arasındaki tartışmalar hiç eksik olmaz.annem babama göre daha bakımlı kapalı namazında niyazında ve çok otoriter bir kadındır.46 yaşında olmasına rağmen hafif tombul göğüsleri büyük ve poposu hafif dışarıya çıkıktır.ben daha önce annemle ilgili hiç kötü düşüncelere sahip olmadım dahası bu tür hikayeleri okuduğumda bana çok saçma ve çok günah gelirdi.ben 3 senedir evli olmama rağmen halen çocuğumuz yok ve annem sürekli torun torun diye tutturuyordu.kardeşim ali ise okulu bitirdikten sonra sivasta ünv kazandı ve oraya yerleşti.okul tatil zamanlarından başka ali görüşemiyorduk.

mayıs aylarında annem tutturdu illa alinin yanına gitmek istiyorum rüyada gördüm çok kötüydü falan filan diye ama hem işlerimden dolayı hemde eşimden dolayı ben annem ile babamın gitmesini istiyordum ne yazıkki babam hasta olduğundan ben gitmem diye tutturdu her söyleidiğimde annen değilmi sen götür diye tutturdu .neyse ben eşimi babasının evine bırakıp annemle gitmeye karar verdim.otobüs biletimizi kestirdikten sonra yola çıktık.aliye söylemedik çünkü ona sürpriz yapmak istemiştik.annem her zamanki gibi kapalıydı bende anne bak yola çıkıyoruz bari yoldayken şu türbanı çıkarda biraz rahat et dedim neyse annem kabul etti ve yolda konuşmalarla nerseyse yolun yarısını geçmiştik.gece 2 sularında uyandığımda annemin koltukta uyuduğunu ve sol elinin benim pantolonumun ön tarafına değdiğini hissettim anemin uykusu ağır olduğundan bunu bilerek yaptığını düşünmedim bile.annemin kolunu kaldırmak istedim ama annem çok deli yattığı için vede kıyamadığım için öyle kalmasını istedim.fakat bende bişeyler olmuştu ve sikim yavaş yavaş büyüyordu.o an bende ne olduğunu tahmin edemedim aman allahım yoksa annemimi arzuluyordum o kapalı dindar otoriter kadının eli benim sikimin üstündeydi.yüzümü çevirdiğimde annemin yüzü bana dönük şekilde ve dudakları ile benim dudaklarımın arasında fazla bi mesafe yoktu nefes alışverişlerini dinliyordum ama çok tahrik oldum ilk defa annemi sikme arzusu belirdi içimde ve bunun çok zor olacağını biliyordum.neyse ben ilk mola yerinde wc koşup 31 ile kendimi tatmin ettim ama hep o anı hayal ediyordum.otobüs nihayet sivasa geldi ve biz iner inmaz alinin cebini aradık fakat kapalıydı ne yapıcamızı bilemedik.

ünv o gün kapalıydı ve biz hiçbir yer bilmiyorduk.anneme istersen yoldan geldik yorgunuz hem alinin cebi açılana kadar bir otelde dinlenip uyuyalım dedim annem iyi olur belim çok ağrıyor ve yorgunum dedi bende hemen otogara yakın bi otele gidip fiyatları sordum otel ucuzdu ama yinede ben 2 oda tutmak istedim annem bunu duyunca oğlum ne gereği var tatile gelmedikki biraz uyuyup dinlenip çıkarız 1 oda yeter dedi bende kabul ettim.neyse odamıza çıktık ben anneme duş alıcam dedi oda tamam oğlum bende şu üstümdekileri çıkarıp uzanıcam biraz dedi.ben banyoya girdim akşamki olay bir türlü çıkmadı beynimden mutlaka o zevki tatmalıydım ama nasıl?neyse banyoda yarım saat kaldıktan sonra annemden bavuldaki havluyu istedim fakat ses gelmedi sanırım uyumuştu.ben mecbur çıplak çıkmak zorunda kaldım çıkınca annemin yüzüstü uyuduğunu gördüm hemen havluyu alıp yan taraftaki ranzaya uzandım ama aklım annemdeydi.

annem çok derin uyuyordu ama yinede cesaret edip ona yaklaşamıyordum.annemi izlerken birden annem yüzünü öbür tarafa çevirip bacağını karnına doğru çekti bacakları dizine kadar açıldı bembeyaz tombul bacakları vardı annemin ve dikkatli bakınca annemin eteğinin içinden giydiği külotun izleri belli oluyordu o an boşalmamak için kendimi zor tuttum.hemen külotumu giyip annemin yatağına doğru yavaşça ilerledim seslendim ses vermedi.ben elimle eteğinin ucundan tutup yukarı doğru çektim aman allahım one popo öyle.beyaz külot dışında bişey yoktu altında bu manzara beni boşaltmaya yetti fakat hiç bozuntuya vermeden devam ettim.eteğini belinde toplayıp elimi külotunun üstünden poposuna koydum yumuşacıktı ve hafif okşamaya başladım yaklaşık 5 dk bu şekilde geçti ben hemen külotunun yan bağcıklaını elimle aşağı doğru indirmeye çalışıyordum ve ilk çekmemde annemin göt çukuru göründü ben hemen külotu poposunun yarısına indirip elimi sikime attım ve tekrar boşaldım.artık hal kalmamıştı bende ve ben bir plan yaptım hemen.annemin külotunu yavaşça indirip eteği indirdim külotuda gidip tuvalete koydum.yanına gelip üstüne atladım kasten anne kalk uyuayamı geldik falan dedim oda uyanıp oğlum belim çok ağrıyor kalk dedi üstümden bende anne ağrıyorda neden söylemiyorsun yat belini ovucam dedim.yok falan dediysede dinlemedim hemen yüzüstü yatırdım ve elbisesinin üstünden belini ovmaya omuzunu ovmaya başladım annemde ha orası evet tam orası deyip bana direktifler veriyordu.bende anne şu bluzu çıkarda öyle yapayıp böyle rahat olmuyor dedim ama yok falan dedi bende ben senin oğlunum benden utanmıyacaksın herhalde deyip işi pişkinliğe vurdum ve mecbur kabul etti.önce bluzunu sonrada atletini çıkardım sütyen kaldı sadece ve bana göğüslerinin ön kısmını göstermiyordu hemen uzandı şakayla devam dedi.bende elimi sabun köpüğü alıp banyodan geldim ve omuzunu ovmaya belini ovmaya başladım sanırım elim çok hafif olduğundan bu tekrar uyudu.ses verdim cvp vermedi bende hemen işe koyuldum ve sütyeninin arka tarafını açtım sırtı bembeyaz ve benle doluydu.hafif hafif öpüp kokladım sırtını sonra eteğini indirmeye başladım ve indiriyordumda altında külot olmadığından eteği dizlerine kadar indirdim ve o kocaman beyaz götü karşımdaydı bende hemen külotumu çıkarıp yatağın üstüne oturdum ve poposunu ovmaya başladım poposunun yanaklarını yana açınca annemin göt deliği ve amcığı karşımdaydı hayatımda bu kadar masum bi am görmedim hafif kıllı ama tombuldu.ben eteği komple çıkardım ve bacaklarını hafiften iki yana açtım annem halen yüzüstü yatıyordu ve ben burnumu hafiften amcığına doğru yaklaştırdım zangır zangır titriyordum bu arada o am kokusu beni deli etti göt deliğiğini kokladım hafif ter kokuyorduçdilimle göt deliğine dokundum annem birden irkilir gibi oldu ödüm koptu ama iş işten geçmişti kalksa bile sikecektim onu.dilimle omzundan poposuna ordan göt deliğine ve amcığına dilimi vuruyordum ve bundan müthiş haz alıyordum.artık o çıktığım ama girmek istiyordum sikimi elime alıp annemin amına yerleştirdim ve birkaç gidip gelmeden sonra anneminde hafif inlediğini ve aynı anda ağladığını gördüm ama duramazdım artık tam boşalmaya yakınken annem kısık sesle içime boşalma dedi.bende beline boşaldım ve yanına uzandım annem yüzüme bakmadan neden bunu yaptın dedi bende seni arzuladım dayanamadım affet diyebildim ve ağladım.annem bana dönüp öylece baktıktan sonra bende 4 yıldır erkeğe muhtacım ama bunun sen olacağını düşünemedim dedi ve başımı alıp göğüsleri yasladı.bende ona sarılıp anne bundan sonra istersen erkeğin ben olurum fırsat buldukça sevişiriz ama senin gönlünün olması lazım dedim ses çıkarmadı .bende göğüslerini sıkıp bunları emebilirmiyim dedim kabul etti bi andan göğüslerini emerken diğer yandan annem elini sikime atmış okşuyordu bende elimle onun amını elliyordum.annem kalk hadi üstüme çıkta güzel yapalım şunu demin bişey anlamadım zaten dedi.bende hemen üstüne çıkıp bacaklarını omzuma koyup amının derinliklerine giriyordum ve çok sert yapıyordum bunu dayanamayıp içine boşaldım.ilk defa boşalırken annemin dudaklarını emiyordum ve çok güzel sevişiyordu benimle ona defalarca sen kadınımsın dedim oda oğlum yavrum sik ananı günahın bana yavrum deyip duruyordu.işimiz bitince giyinip aliyi aradım yine ve ali cvp verince gel bizi burdan al dedim ve oteli tarif ettim ve tamam deyip kapattı.ben annem banyodayken içeri girdim annem duş alıyordu ben arkadan dolanıp anne izin verirsen ali gelene kadar bir kere daha yapalım dedim ok dedi.ben annemi hemen domaltıp götünü sabunladıktan sonra götüne girmeye çalıştım ama annem çok ses çıkarıyordu acıyor falan diyordu sanırım babam onu götünden hiç sikmemişti ve çok dardı ben 10 dk gidip geldikten sonra götüne boşaldım hemen temizlenip çıktım banyodan.ben üstümü giyinirken annem çıkıp tekrar türbanı takıp beklemeye başladık tabi ben rahat durmadım o hali çok çekici geldi bana ve ben göğüslerini okşayıp dudaklarını öpüyordum.oğlum yapma ali gelecek biri görür diye ama dinlemedim ben öptükçe o dilini ağzıma koyuyordu zevk aldığı her halinden belliydi. Hikayenin devamı başka sefere hoşçakalın….İsim : mehmetMail :

15 yorum :

  1. Mrb ben bingölde yasiyorum bingölden benimle flört yapmak istiyen herturlu bayani bekliyom..5428201765

    YanıtlaSil
  2. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0-535-978-20-21 Araba var

    YanıtlaSil
  3. Antalya dan kerem yas 28 sadece ciddi kibar hanımlar arasın 0507 087 60 69

    YanıtlaSil
  4. selamben serkan 18 penis yaş 26 yedi 24 sex hic cıkarmada üc posta taat biliyorum bunu icin kedimi özel yetiştiririyom tek amacım dibini bulmak isteyenler arasın yanız sexse dayana bilenler bu kadar yeter deyip bırakmak olmz her yaştan arayın engeliler de araya bilir 05368744442 yanız erkekleraramasın

    YanıtlaSil



  5. 05454482648MERHABA BEN MUHTESEMMASOR 1.78 BOY ESMERİM BODRUMDAYİM  KAVALYELİK,RENTBOYLUK,JİGOLO,KORUMA,DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ HİZMETLERİ ÜCRETLİ VERMEKTEYİM.SEKSİ,SEVİŞMEYİ,YALAMAYI,YALATMAYI SEVEN,YATAKTA HARİKAYIM DİYEN,EŞİNE YETMEYEN SÜPRİZ DÜŞÜNEN,ÖZEL FANTEZİ ÇİKOLATA MASAJI,DONDURMA MASAJİ,TAİ MASAJİ SEVEN, SEVEN KAÇAMAK DÜŞÜNEN ,KAÇAMAK KÜÇÜK BİR TATİL ADRENALİN SEVEN,EVLİ,DUL,KAPALI,YAŞLI TÜM CİDDİ ELİT  BAYANLAR VE ÇİFTLERE ÜCRETLİ HİZMET VERMEKTEYİM .ARASİN 05454482648ARAYAN PİŞMAN OLMAZ GİZLLİK HİJYEN ESAS SEYAHAT ENGELİM YOK LÜTFEN CİDDİ BİREBİR GÖRÜŞCEK ELİTBAYANLAR ARASİN SANALCİLAR VE GEYLER ARAMASİN 05454482648 GİZLİLİK HİJYEN ESAS MEMNUNİYET GARANTİ SİTEDENDE ARAYABİLİRSİNİZ ÜCRETSİZDE VAR  ZENGİN GEYLER ARAYABİLİR 05454482648 HADİ ARAYİN BULUTLARA CİKALİM05454482648  180 BOYUNDAYIMAZGIN ATEŞLİ DOYUMSUZ SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILLARDIR EVLİYİM HİÇ ZEVK ALAMIYORUM DİYORSAN HEP TEK TARAFLI İLİŞKİ AŞK YAŞAYAN ERKEKLERE BOYUN EĞMEYİN.İŞİ BİTTİMİ KALKIP TERKEDİP SENIN NE OLDUĞUN OLACAĞI HİÇ UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDİNİ DÜŞÜNEN SEKSTE AŞKTA MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN  EĞMEYIN ARAYIN  TANIŞALIM 05454482648 BIR TELEFON KADAR SIZE YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUĞUNUZ ZEVKE GELMENIZ ŞEHVETLE DEFALARCA BOŞALMANIZ IÇIN BURDAYIM BODRUMDAYIM ARAYIN 05454482648 HAYATI VE KADINLIK DUYGULARINIZI YENIDEN YAŞAYIN ILK DEFA KADIN OLMANIN NASIL BIR DUYGU OLDUĞUNU DERINDEN HISSEDIN HADI ARAYIN 05454482648 KADININ KALBINDEN BEDENINE RUHUNA DOLANIP BACAKLARININ ARASINDAN ZEVK SUYU OLARAK AKAN BIR ATEŞLI DOYUMSUZ SINIR TANIMAYAN BIR ERKEGIM ARAYIN SIZE BU SINIRSIZ ANLATILMAZ DUYGUYU YAŞAYALIM ÇOK GUZEL DOSTLUKLARA YELKEN AÇALIM GIZLILIK ILK PRENSIBIMDIR EVLI,DUL,KAPALI,TONBUL,MASAJI SEVEN TUM BAYAN VE CIFTLER ARASIN BEKLIOM SEYAHAT ENGELIM YOK 05454482648 GIZLI NUMARADAN CAGRI KABUL ETMIOM SANALDA SITEDENDE LISELI YASLI,TONBUL TUM BAYANLAR ARASN HORTUMUM HEPINZE YTR İSTEYENE YERİMDE VAR SEVE SEVE MİSAFİR EDERİM ozel numara kabul etmiyorum sanal seksde yapmiom reelciyim lütfen maddi durumu olan hemen gelebilcekler arasn 05454482648

    YanıtlaSil
  6. SELAM BEN TEKİRDAG ANKARASINDA OTOBÜS ŞÖFÖRLÜGÜ
    YAPMAKTAYIM 44 YAŞINDAYIM 185 BOYUNDA 96 KİLODA SARI SAÇLI MAVİ
    GÖZLÜ BUGDAY TENLİYİM KENDİMEDE BAKARIM TEKİRDAG İSTANBUL ANKARA ARASI OTOBÜS ŞÖFÖRLÜGÜ YAPMAKTAYIM GEÇTİGİMİZ ŞEKER BAYRAMI
    ANKARA OTOBÜS TERMİNALİ OLAN AŞTİDEN ÇORLU YA GİTMEK İÇİN BİR BAYAN GELDİ MALUM ARİFE GÜNÜ OTOBÜSLER
    DOLU HOSTES KOLTUGUNDA BASAMAKTA BİLE GİDERİM DEDİ HOSTES
    KOLTUGUNA ZATEN BİR BAYAN YOLCU ALMIŞTIK BENİM YANIMDA BASAMAGIN
    ÜZERİNE BİR YASTIK KOYDUK ODA BURADA OTURMAYI KABUL ETTİ DERKEN
    AKINCILAR GİŞELERİ GEÇTİK SOHBETE BAŞLADIK BANA UZUN BOYLUSUNUZ
    SARI SAÇLI ÇAKIR GÖZLÜSÜNÜZ ÇOK YAKIŞIKLISINIZ PARMAGINIZDA YÜZÜK YOK
    SANIRIM EVLİ DEGİLSİNİZ SEVGİLİNİZ VARMI DİYE SORDU ŞAŞIRMIŞTIM EVLİ
    OLDUGUMU YÜZÜK TAKMAYI SEVMEDİGİMİ SÖYLEDİM ODA OLSUN İLLA
    SEVGİLİLERİNİZ VARDIR DEDİ BENDE HAYIR BUGÜNE KADAR EŞİMİ
    ALDATMADIM HATTA EŞİMDEN BAŞKASI İLEDE ASLA OLMADIM DEDİM NEDEN
    DİYE SORDU BENDE ÇEKİNGEN BİRİSİYİM AYRICADA EŞİMİ
    SEVİYORUM DEDİM ODA BEN SENDEN HOŞLANDIM SEVGİLİ OLALIMMI DEDİ
    ÇOK ŞAŞIRMIŞTIM AMA OLDUKÇADA GÜZEL BİR YÜZÜ VARDI VE KOKUSU
    ÇOK HOŞTU BAKARIZ DEDİM TEKRAR HAVADAN SUDAN KONUŞA KONUŞA BİRBİRİMİZİ TANIMAYA DEVAM ETTİK BU ARADADA KAYNAŞLIDA BULUNAN MOLAYA GELDİK BANA TELEFONUNU
    VERİRMİSİN BİRİSİNİ ARAMAM LAZIM DEDİ AMA NUMARAMI KİMSEYE
    VERMİYORUM NUMARAMI GİZLEYİP ÖYLE ARA DEDİM TAMAM DEDİ
    GGÖRÜŞMESİNİ YAPTI VE TELEFONU BANA VERDİ DERKEN ÇORLUYA
    GELDİK TELEFON NUMARAMI İSTEDİ BENDE OLMAZ EVLİYİM ZATEN BUGÜN
    İZİNE İNECEGİM 3 GÜN EVDEYİM VEREMEM DEDİM GİTTİ BEN
    TEKİRDAGA VARMADAN TELEFONUM ÇALDI ARAYAN O İDİ YARIN
    YENİÇİFTLİKTE BİR ARKADAŞINA GİDECEGİNİ BANA BİR SÜRPRİZİ
    OLDUGUNU SÖYLEDİ VE NE OLUR GEL DEDİ ADRESİ ALDIM YARIN
    GİTTİGİMDE BALIK ETLİ ÜZERİNDE KIRMIZI ASKILI BİR TŞÖRT ALTINDA KISA BEYAZ ŞORTLU MAKYAJLI ÇOK SEKSİ BİR BAYAN KAPIYI AÇTI HOŞ GELDİN SENİ
    BEKLİYORDUK DEDİ İÇERİDE TÜRBANLI YOLCUM 50 VEYA 55 YAŞLARINDA
    BİR ADAM VE BENİ KARŞILIYAN BAYAN VARDI YEMEGE OTURDUK 1 BÜYÜK
    RAKI AÇTILAR RAKI BİTİNCE 1 ŞİŞE VİSKİ AÇTI ADAM BALIK ETLİ
    BAYAN VE BENİM TÜRBANLI MASADAN İZİN İSTEYİP KALKTILAR İÇERİ
    DÖNDÜKLERİNDE 2 SİİNDEDE İNCE BEYAZ TÜLDEN BİRER SABAHLIK
    VARDI VE İÇ ÇAMAŞIRLARI YOKTU BANA ÇOIK SICAK İSTERSEN SENDE
    SOYUN RAHAT OTUR DEDİLER BU ESNADA ADAM SOYUNDU ÇIRIL ÇIPLAK KALDI
    KORKMUŞTUM AMA GÖZÜMÜ KADINLARDAN ALAMIYORDUM İKİ KADIN BİRDEN
    GELİP ELİMDEN TUTUP BENİ MASADAN KALDIRDILAR VE BENİ SOYMAYA
    BAŞLADILAR KALBİM DELİ GİBİ ATIYORDU DERKEN İKİSİ BİRDEN
    BENİ YALAMAYA BAŞLADI BEN KISIK BİR SESLE YA ADAM DEDİM BALIK
    ETLİ OLAN O BENİM EŞİM BİZİ SEYREDECEK SONRASINI SONRA YAŞARIZ
    DEDİ BERABER ÖPÜŞE ÖPÜŞE YATAK ODASINA GEÇTİK BEN YATAGA
    YATTIM TÜRBANLI AGZIMA ÇÖMELDİ AMINI AGZIMA DAYADI AMINI
    YALIYORDUM BALIK ETLİ OLAN YARRAGIMIN ÜZERİNE OTURMUŞTIU BİLE VE
    İKİ KADIN ÖPÜŞÜP BİRBİRİLERİNİ OKŞUYORLARDI TÜRBANLI
    KADININ ZEVK SULARI AGZIMA DOLMUŞTU BENDE BALIK ETLİNİN AMINA
    BOŞALMIŞTIM SONRA TÜRBANLI YARRAGIMI AGZINA ALMAYA BAŞLADI BALIK
    ETLİ OLAN İSE VÜCUDUMU YALIYORDU YARRAGIM GENE DİKLEŞTİ VE
    TÜRBANLIYI YATIRDIM BACAKLARINI OMUZUMA ALIP SİKMEYE BAŞLADIM BALIK
    ETLİ OLANDA TÜRBANLININ MEMELERİNNİ YALIYORDU DERKEN ADAM GELDİ
    BENİDE BÖYLE SİK SENİ MUTLU EDEYİM DEDİ TÜRBANLININ İÇİNE
    BOŞALDIM BANYOYA GEÇTİM YIKANDIM SONRA BİRER KADEH VİSKİ
    İÇTİK DERKEN ADAMA SENİ ÖPMEM KARININ AMINI YALARKEN SENDE
    ÜZERİME OTUR SİKTİR KENDİNİ DEDİM TAMAM DEDİ BEN YATAGA YATTIM
    VE BALIK ETLİ AGZIMA ÇÖMELDİ AMINI YALARKEN ADAMDA BANA SAKSO
    ÇEKMEYE BAŞLADI VE DERKEN YARRAGIM DİKLEŞTİ VE ADAM YARRAGIMIN
    ÜZERİNE OTURDU MÜTHİŞ BİR ŞEYDİ BAGIRA BAGIRA BOŞALDIK SONRA
    YEMEK YEDİK TEKRAR DUŞA TÜRBANLI İLE GİRDİM TÜRBANLI İLEDE
    DUŞTA SEVŞİP DUŞTADA TÜRBANLIYI SİKTİM VE VEDALAŞIP EVDEN
    ÇIKTIM ÇOK HARİKA BİR DENEYİMDİ BÖYLE BİR SEKS DENEMEK
    İSTEYEN 40 YAŞ VE ÜZERİ VEYA AZGIN BAYANLAR YADA KİLOLU BAYANLAR
    VEYA EVLİ ÇİFTLER 3 NCÜ İSTERLERSE MADDİ ÇIKAR MENFEAT YADA
    BEKLENTİ OLMADAN VE GİZLİLİK ŞARTIYLA BENİ ARAYABİLİRLER VE
    SADECE SEKS İÇİN AŞK İÇİN BERABER OLABİLİRİZ TELEFON NUMARAM
    0553 406 59 90 DIR BEKLİYORUM

    YanıtlaSil
  7. ben ızmırden tolga evlı ve dul bayanları beklıyorum 3 . olurum 05303121477

    YanıtlaSil
  8. Slm evli dul bekar bayanlar ve evli ciftler arayın tanısalim ben istanbuldan bir erkegim tel 0531 589 57 76

    YanıtlaSil
  9. Selamlar benim adım yusuf yaş 28 yalovada oturuyorum...Yurtiçi ve Yurtdışında yaşayan doyumsuz ateşli azgın evli ve dul ve bekar bayanlardan whatsaap üzerinden görüşmek istiyorum 05358757515

    YanıtlaSil
  10. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINISIZ HEYECANLI FANTAZI DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GIZLİ MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞINİ PAYLASMAK VE MUTLU ETMEK İSTEYEN GÜVENILIR SIRDA GERCEK SEKS DOSTU ARKADASIJİGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN SEKSE DÜŞKÜN OLAN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR İŞ KADINLARI VE ARALARINA GÜVENE BİLECEYİ 3 CÜ ARAYAN EVLİÇİFTLER SIZLERE Bİ TELEFON KADAR YAKINIM ARAMANIZ YETERLI 19 CM VE KALIN NORMAL İLİŞKİ SÜREM 30 VE 40 DAKKA SURMREKTEDIR LÜTFEN GERCEK SEKSE İHTİYACI OLAN ARKADAŞLAR ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  12. Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen kendine güvenen seksi seven istekli ateşli azgın arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum şuanda yatagında olup amını okşayan bayanlar hadi arayın ne duruyorsunuz 3G var tel özele açık bayanlar arayın 0538 639 92 24 0538 639 92 24. 0538 639 92 24 bayanlar arayın

    YanıtlaSil
  13. Canım am göt yalamak istiyor yalatmak isteyen sekse düşkün istekli ateşli azgın dul genç bayanlar arayın seks yapalım tel özele açık 3G var bayanlar arayın 0538 639 92 24

    YanıtlaSil
  14. Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen kendine güvenen seksi seven istekli ateşli azgın arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum şuanda yatagında olup amını okşayan bayanlar hadi arayın ne duruyorsunuz 3G var tel özele açık bayanlar arayın 0538 639 92 24 0538 639 92 24. 0538 639 92 24 bayanlar arayın

    YanıtlaSil